Film reklamowy to propozycja dla Twojego biznesu, jeśli chcesz zachęcić klientów do kupna produktu, ale i do skorzystania z oferowanych usług. Produkcja o charakterze reklamowym to dziś domena już nie tylko wielkich przedsiębiorstw, ale i małych biznesów, które stają w szranki z największymi.
Co można przedstawić za pomocą filmu reklamowego i dlaczego warto to zrobić?
Spot reklamowy, który przedstawia produkt
Na stronach producentów czy też w sklepach internetowych znajdujemy zwykle mniej bądź bardziej obszerne opisy rozmaitych produktów. Szukamy w nich informacji o parametrach, nierzadko również opinii innych użytkowników, aby się przekonać, czy zakup będzie dla nas satysfakcjonujący. Dziś to jednak zbyt mało, aby zachęcić do swojej oferty.
Suchy opis, który nie wzbudza żadnych emocji, przegrywa na polu z filmem reklamowym. Spot bazujący na ciekawym, angażującym i dobrze dopasowanym scenariuszu, potrafi za to zdziałać cuda. Dowodem na to mogą być realizacje, których podejmuje się CreativeStudio z ofertą dostępną na stronie https://creativestudio.com.pl/.
Klient, który ma okazję zobaczyć, jak dany produkt „zachowa” się w rzeczywistości, jak działa, jak można go zastosować, jak prezentuje się z każdej strony, chętniej po niego sięgnie. Zwykłe zdjęcia na stronie www i opis, który nie odpowiada na wiele pytań konsumentów, to zdecydowanie zbyt mało, a w krótkim spocie reklamowym można zawrzeć mnóstwo ważnych informacji, co najważniejsze jednak, w interesującej dla widza formie.
Oferowane usługi a film reklamowy
Jak będzie się prezentować dana usługa już po jej wykonaniu? Czy efekt końcowy faktycznie nas zadowoli? Czy forma jej wdrażania lub przeprowadzania jest tym, czego oczekujemy? Z suchego opisu informacyjnego trudno to wywnioskować, jednak z filmu reklamowego już można. Zdecydowanie bardziej ufamy temu, co możemy zobaczyć, co sprawia wrażenie realnego, w przeciwieństwie do zwykłego tekstu, który być może nie różni się niczym od tysięcy innych.
Przedstawienie usługi (niezależnie od branży) w formie filmu reklamowego, to także sposób na zdobycie zaufania klientów, poszerzenie grona tych zaufanych i sprawienie, że dana usługa będzie poszukiwana oraz chętniej wybierana.
Produkcja reklamowa, gdy zmienia się firmowy wizerunek
Produkcję reklamową można wykorzystać w jeszcze jeden sposób – gdy przedsiębiorstwo zmienia swój wizerunek. Inna oprawa wizualna, nowe logo, odświeżona kolorystyka. Być może za takimi zmianami kryje się nowa historia lub chęć odbudowania nadszarpniętego zaufania. Filmem reklamowym można przedstawić ten etap w sposób ciekawy i angażujący.
„Stara” historia w nowym wydaniu, która zyskuje na filmowej realizacji, skuteczniej dociera do odbiorców, a ci mogą liczyć na łatwiejsze zapamiętanie tego, co najważniejsze.
Filmy reklamowe to zatem propozycja dla każdej branży i każdego przedsiębiorcy czy przedsiębiorstwa, niezależnie od zasięgu działania, obszaru czy też rozpoznawalności firmy.
